cruising, fint väder och god mat!

fredagen tillbringades i bosvedjan med 3 gristissar + lillemor som dök in en sväng, det var trevligt och en lugn kväll.

Lördag förmiddag for jag ut till pappa...bilar stod på schemat! bilutställning i timrå..första bilaen jag fick syn på var ju min framtida bil..en Buick invicta 59:a, jag såg han på långt håll...han är ju så snygg!






på kvällen var det cruising, många bilar var det, gamlingarna skjutsade jag hem vid midnatt men behöll bilen och kom själv hem vid 4 tiden efter att åkt runt lite med thomas & co =)

men ingen sovmorgon här inte! klockan 10 befann jag mig hos pappa igen, det var dax för lite skrotjakt...sen tog vi en tur med bilen, jag pappa och kenneth for runt lite, intog lörudden och hade det allmänt bra i solen!




en riktigt bra helg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0