hinner massor innan arbetsdagen börjat

Jag gillar dom dagar då jag börjar 09.30, idag hann jag med massor av skojj innan min arbetsdag började:

jag tankade upp bilen och köpte frukost på statiol 07.00

Solade 18 minuter i stan

klipptid 08.00

tvättade Ruben

drack en kaffe och läste tidningen i lugn och ro i personal rummet

Jag har stägning idag och det blir mer att avverka på min att göra lista då, jga ska hinna med birsta, systemet och stoorhandla, kyl och frys skriker på mig!

imorgon är det ju dax för klassfest, 10 år sen jag gick ur 9:an..ja jag är gammal! =)
ska bli kul, jag är ledig, blir lunch för mig och lina på Dinos sen öl på min balkong innan vi drar iväg mot nostalgi 3000, har ju inte sett många av dom sen den dag man gick ur 9:an ju


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0