lastbila alá usa

I lördags på cruisingen i sollefteå fick vi syn på en riktig amerikansk lasbil, vi följde efrter honom och blev ståendes ett bra tag och prata¨

En snygg lastbil importerad från Usa i april. Den hade fungerat som mobil kyrka där! trailern var inredd med kapell och bönpallar och hela köret...lite häftigt var det ju




jag har även försökt ladda in filmen jag filmade i lördags natt...men det går inte!!

det är nog det bästa jag nånsin filmat...pappa svenne och kalle intar en kisspaus mitt i natten i kramfors..vilket resulterar i att dom störaade ner i ett krondike..det tog dom 6 minuter att komma upp..jag har aldrig skrattat så mycket i mitt liv tror jag haha, klockren film! =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0