lite häftigt är det ju

lastbilsåkandet gick som vanligt riktigt bra...blev turen via Iggesund.

Där vid hamnen kör de timmer från båtar och trailern är så lång och tar dubbelt så mycket timmer som en vanlig timmerbil

en vanlig tar 3 "högar" och den här tar 6 timmer "högar" och får en vikt på 120 ton! sånt kan jag tycka är häftigt...jag satt och tittade medans thomas lossade =)





ekipaget fick knappt plats i bilden

dom där kör bara inom hamnen såklart men ändå..

imorgon får jag en inneboende...herman..jag berättar mer om honom imorgon ;)


Kommentarer
Postat av: Badanka!

Men nu blev jag nyfiken! Vem är Herman?! Man kan inte göra sådär mot mej vet du väääl?!?!! :)

2010-05-06 @ 11:56:49
URL: http://mirjanylund.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0