min helg

lördagen bestod av jobb på tonhallen, kommunal hade familjedag med maswsa skojj och lasse berghagen var där, han höll upp min dörr när jag kom kånkandes på tusen saker, en gentleman men jag fick visa honom logen, han var lite vilsen stackarn =)

på kvällen for jag in på birsta träffen med thomas sandra och buffy, många bilar, kul att titta på folk, tur man är lättroad =)

Söndagen bjöd först och främst på födelsedagsfika hos elin som fyllt 20 och sedan for jag till Mirja, har inte träffats på en månad! vi kollade på film och åt patriks extremt goda lasagne, han kan han! =)

Idag ska jag inleda veckan med att låna Era tror jag om hon inte har andra planer, är ju vårruset imorrn så jag kan behöva gå en sväng idag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0