tisdag

Igår var jag till lina i nolby..lite mat och prat var trevligt...i bilkön vid rusning ut till nolby så passade jag på att vinna en film i radio guld!! jag tog första sekunden av bon jovi - living on a prayer...den kan man ju ganska bra vid det här laget ;p

Ikväll ska jag upp till norrhassel och umgås med maria..lille hjalmar ska jag tjusa sönder och samman åxå...hua han är ju så go!


Och morgondagen består av ett besök på blåbergstippen..ska slänga massa skit...

och sen är det torsdag...röd dag och äntligen äntligen dax!!! Tatuering



för övrigt så mår Herman super bra, han äter och frodas och vi fungerar bra ihop! på torsdag ska han avlas och då kommer jag å lämnar den till 4 st...blir det du hanna?? elin? visst är ni på? Mirja!


Kommentarer
Postat av: Hanna

jag vill gärna ha en del av herman. Surdeg är kul :)

2010-05-11 @ 16:43:14
URL: http://hannal.blogg.se/
Postat av: Tuvaa

Jaa självklart ge mig lite av din Herman :D Jag ska försöka få han att må gott! :)

men ja jobbar i morgon 14-22.. så hur ska ja hinna ¨få han tro? Malla :D

2010-05-11 @ 23:32:18
URL: http://hannathuveson.bloggproffs.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0