allt möjligt

veckan har bestått av jobb, matgäster och en vindunk i tackpresent!

Lander ramlade in i onsdags och vi åt gott, snackade massa skit och hon hade med sig ebn and jerrys..fantastiskt gott!

I går kom jag till jobbet och fick en "Tack" present av Mia..3 liter av livets röda dryck, gott! Den ska premiär drickas till kvällens idol, var så säker :)


Min nya almanacka har kommit, min 3:e från just det bolaget och jag gillar dom!


En kollega har varit i Ullared och köpte med sig kjells skohon, det är ju det bästa! "inget jävla plasta skit!" :)

och imogon ska jag på fest..det ska bli kul! :)

 


Kommentarer
Postat av: Lillemor

Men nu är det dåligt med uppdatering fröken!;)

2010-11-28 @ 11:32:06
URL: http://littlemother.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0