tack Lillemor :)

Regler: Kopiera in bilden och länka till den du fått den av. Ge Awarden till 7 andra bloggare.
Skriv 7 intressanta saker om dig själv…

den här fina fick jag av Lillemor

jaha 7 saker var det, intressanta kan jag dock inte garantera!

1. Jag är utbildad förskollärare och sjukt nöjd och stolt över det!

2. Jag gillar loppisar,gamla bilar och prylar och kan lätt gå på "skattjakt" på loppisar och i garage i timtal :)
3. Jag´fullkomligt älskar att ha middagsgäster och skulle lätt kunna ha det alla dagar i veckan jämt!

4. Jag har blivit dans frälst av bugg och hoppas kunna bli bra på det

5. Jag har aldrig varit intresserad av att resa och  göra karriär utan är fullt nöjd med ett "svenssons" liv

6. Jag har varit på Hultsfred 2 år i mina unga dar och det var fantastiskt

7. Jag har börjat så smått med vägen mot ett lastbilskort och det känns kul! :)


men alla har ju blivit nominerad nu..dom som vill får skriva liknande, jag nominerar alla!! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0