Höst pimpat och födelsedags middag

Igår pimpade jag min bro...den vart fin tycker jag personligen..den matchar hösten!

Jag köpte ljung och prydnadskål sen plockade jag med mig löv och bär på väg hem från jobbet





Var hos Emma igår på middag..3 sorters paj och fantastisk potatis bakelse..den kvinnan kan hon =)



Idag blir det tidig dag på jobbet..hem duscha sen in mot stan..det vankas vin kväll hos Hanna som fyller år idag..GRATTIS!
Vi tar nog en ute sväng åxå om inte vinet tar knäcken på hos hemma hos Hanna
Ska bli trevligt iaf! Längesen jag var ut..sist var jag ju alldeles blå!

Dagens visdomsord: Det finaste man har sätter man på bordet! (Enligt Harry själv iaf)


Kommentarer
Postat av: Hanna

mycket fint på din bro!

2010-10-01 @ 09:54:41
URL: http://hannal.blogg.se/
Postat av: Anonym

gud vad fint...du är så duktig gumman....måste nog ta lite hjälp av dig iframtiden=)

2010-10-03 @ 12:45:44
URL: http://blopinnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0