jag gillar ju ljus jag

när jag än och väl är hemma kvällstid så tänder jag alltid massor av ljus..det blir så fint!

och igår var inget undantag..det var inte heller ett undantag att jag redan efter 10 minuter in på greys sqatt med gråten ihalsen och ja, 30 minuter senare bölade jag hejdlöst..förbannade serie vad bra deb gör, jag grinar på planerad tid jag =)

änså länge är mina naturligt modern fylld med kort =)



ågud, på tal om filmjölk så ringde dom från ortopeden nu....jag ska opereras på tisdag 09.00! HJÄLP nu vart jag nervös...har ju gjort samma operation för 13 år sen men nu vart jag gammal och vis och medvete om att knä är känsliga grejjer haha men men det går bra...jag blir sjukskriven 2 veckor så hälsa gärna på tråkiga ensamma stackars mig :p


Kommentarer
Postat av: Anna Larsson

Åhh, vad bra med operation! Obehagligt, men det blir ju förhoppningsvis bra efteråt! =) Önskar Lycka till! :)



/Kusin vitamin.



Ps. Lite för långt för att hälsa på, annars hade jag gjort det. Ds.

2010-10-07 @ 18:05:51
Postat av: Maria

hej gumman..jasså ja men det var ju bra det...får se om man har någon minut över då=)

2010-10-07 @ 20:06:08
Postat av: Hanna

men vad skönt att det äntligen blir av! hoppas du får ordning på knäna på riktigt efter detta! kramar

2010-10-10 @ 15:08:11
URL: http://hannal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0