klart snyggaste bilen!

Påväg till korträvarna (moster 1 & 2 samt mamma) i Haga igår fick jag syn på denna bil...en värsting, nästan snäppet råare än Ruben..den här hade ju målade ögon fram...ett råskinn! :p



idag är det fredag, jag får besök av Lillemor som ska fota och intervjua hemma hos mig, ska bli kul att höra allt om hennes utbildning tycker jag! Sen ska vi såklart se Idol åxå

lördag inleds med städdag på Lägdan, sen ska jag ta å storhandla inför sjukskrivningen, gillar inte att vara beroende av andra så nu ska det handlas frukost, värktabletter och nån tidning kanske...har packat med mig lite jobb hem redan idag och har beställt hem gamla teori prov för lastbil..plugga blir mitt blivande heltidsjobb! =)

men dåså..trevlig helg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0