ny opererad

jaha då var den borta, biten som bott i mitt knä och låst knät i tid och oti
d..känns ju bra att det är borta må jag säga!

Men vilken process inför operationen, så var det inte när jag opererade höger knä...för 13 år sen

Man var tvungen att köpa speciella svampar och duscha dagen innan, byta sängkläder, nytvättade kläder och duscha på operationsdagen...det var en 11 punkters instruktionslista på dom där svamparna. oj oj


var på sjukhuset mellan 09.00-17.00   mörbultad och illamående efter nersövningen men allt gick bra..har ont men har redan börjat träna upp benet som jag ska för att bygga upp muskler åså igen...här ska ju buggas inom en snar framtid!!!.

man är ju fin i sjukhus outfiten..greys anatomy all over =)



doktor björn målade,skar och bandagerade i exakt den ordningen tack o lov

det var allt för nu men det kommer mera, sjukskriven så jag lär ju skriva lite nu och då!
tjing!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Greys anatomy är bra, men längesen jag såg det nu. =)

Föresten, vad tycker du om min blogg? Jag försöker få fler läsare så jag undrar om du vill göra bloglovinbyten? ;)

2010-10-14 @ 20:43:58
URL: http://tvminnen.blogg.se/
Postat av: Anki

Hua det där såg inte allt för skönt ut:( Hoppas det går bra så du inte har för mycket värk. Om du är sjukskriven nu så kanske vi kan ta en fika nån dag?:)

2010-10-14 @ 22:46:20
URL: http://angelicaankinaslund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0