pluggar å pluggar

igår kom ju Lillemor hit med en dator som hon lånar ut till mig...riktigt snällt! Den kommer rädda mina dagar tack vare bra musik från spotify! =)

Igår kom även Thomas,Sandra,Micke och Buffy på mat, det var trevligt, jag skulle gärna ha folk här dygnet runt jag

Imorse klev jag upp 07.30 och har fram till nu tränat mitt knä så gott jag kunnat och tragglat lastbilsteori..jag vill ta C och CE men det är inte bara det har jag märkt, fy fan va mycket teori och vad många regler som krävs för själva körkortstillstånden...men teorin tänkte jag nog boka iaf så får vi se vart det leder...det vore så kul att ha!



åsså tung trafik vid min sida..snart är vi bra nog less på varann boken å jag!



Tilloch med Harry töttnar =)

Ja, nu här näst vankas det nog lunch känner jag, det blir rester från gårdagens middag (kycklinggryta, ris) sen tror jag det blir någons timme vila från teorin men träning av knä och jakten på bra musik fortsätter!

Fan vad det blåser!!


Kommentarer
Postat av: Elin

Säg till om du vill ha sällskap nån kväll :-)

2010-10-14 @ 14:24:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0