principen som bortblåst..skämmes på mig!

Jag skulle ALDRIG skaffa facebook...nej nej gud så löjligt,  vad fan händer???!

Jo bästaste Mirja och Lina kom förbi med middag, flygande jacob och glass med bär och chokladsås till efterrätt...så snällt!

Men rätt va det var så satt mirja vid datorn och påstår att hon fixat en fejja åt mig..men panik! å det var sant dessutom....fy fan, trodde inte att en liten knäoperation och en sjukskrivning skulle få mig så svag men men..jag måste nog stå för detta är jag rädd...jag blev en fb nörd jag med...

Innan damerna kom så kom även Hjalmar och Maria på besök med frukt till mig, det var så snällt...å Hjalmar fick en ny kompis, hon heter Ester =)

 





Mirja hade med sig tidningar till mig...å jag riktigt längtar efter att få läsa dom....dom ligger i sängen nu men tar dom nog imorrn bitti..borde sova nu!

Tjing!


Kommentarer
Postat av: Mirja

Nu hittar du väl ändå på;P

Jag frågade ju om jag fick.. O du sa ja.. Kom ihåg att vi har ett vittne! ;)

2010-10-15 @ 09:09:54
URL: http://mirjanylund.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0