sjukskrivningen so far

ja, vad har jag gjort sen i tisdags egentligen??

  • Pluggat lastbils teori
  • rensat köksskåp
  • rensat badrum
  • rensat garderob
  • data nördat
  • bakat
  • haft trevligt främmande!
  • tränat tränat mit knä och haft ont ont ont


i fredags var Lina och Hanna här, vi åt supergott och såg idol, en bra kväll
Lördagen bjöd på en tripp till birsta och fika på charm, var behövligt! att se folk =)
Sen blev det grillat i runsvik
Söndag idag och jag har varit på kaffe hos grannen och bakat, blir en lugn kväll med reprisen på greys och annan tv gissar jag



 

2 funderingar nu:
Vart skulle tanten med matvaru korgen & Vad i hela fridens dar hände med mina chokladmuffins!!??



imorrn blir det lastbilsåk med thomas, kommer inte kunna i och ur lastbilen vid varje lastning och lossning som jag brukar men det blir bra ändå! =)


Kommentarer
Postat av: Mirja

Nämen hallå!

Nu har du skrivit fel damen!!

Det var ju jag som var hos dig i fredags.. Inte Lina.. Haha! Vad går du på för mediciner egentligen?!

2010-10-18 @ 12:53:48
URL: http://mirjanylund.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0