som jag längtat!

imorgon börjar bästaste serien just nu, jag är så laddad att grina varje onsdag kväll så hälften vore nog..det är ju så bra och varje vecka så grinar jag över allt och inget som har med mig och mitt liv att göra men har alltid greys att skylla ifrån mig på...fy fan vilken bra serie! =)



en annan dock inte lika bra serie har säsongspremiär idag, fruarna, gillar inte det lika mycket och kommer missa många pga träningen men ikväll har jag möte och hinner inte med träningen och då hinner jag se det med grannen vilket ska bli trevligt!



imorgon ska jag på en kommundag på stadshuset hela dan, ska bli kul..ibland är det kul att se saker utanför arbetsplatsen..efter den blir det middag hos emma och sen iväg på buggen, jag längtar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0