äntligen en kallelse

Igår fick jag en kallesle till magnetröntgen...i december ifjol röntgade dom ju FEL knä så jag har fått vänta tills nu på en ny tid men men klåpare är dom allihopa allihopa allihopa

Men det var ju en hel uppsats att fylla i, längd, kön, ålder, evenyuella njur problem och hjärt kärl problem och även en fråga om jag hade problem för trånga utrymmen

undersökningen i den där tuben kommer ta en timme och man ska ligga helt stil och man kunde gärna ta med en egen cd skiva att lyssna på...så Josef zackrisson ska få bli min kompis imorrn =)

men det står även att tatueringar kan slå ut röntgen och göra så att man inte kan se nått eller ge fel utslag på magnetröntgen..jag hoppas inte att det blir så men jag har ju typiskt nog en tatuering lämpligt placerad på vänster vad...oj oj vi får se hur det går!




Kommentarer
Postat av: Anna Larsson

ÄNTLIGEN! =)

Jag håller tummarna för att går som smort och att din fina tatuering inte förstör för dig! Lycka till!



/Anna

2010-09-16 @ 17:42:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0