fågelmördarn!

igår när jag hade dörren öppen och dammsög för fullt kommer Ester in med en fågel i käften...som lever dessutom, jag tog sopen, fick ut båda 2 och tog upp fågeln för att rädda den, letade bitmärken och sår men han var oskadd tyckte jag

Ester förbannad och försökte ta sig upp..la fågeln i ett träd och tänkte ge han vatten, då la han ner huvet mot kroppen, blundade och...dog!!! men misär...stackars liten, jag var knäckt och när ester insåg att det inte va nå kul längre då fågeln var död gick hon därifrån...jävla katta!


där på trädet ligger lilla fågeln död lillstackarn



Kommentarer
Postat av: Anna Larsson

Stackars liten. Men den kanske bara "tuppade av"? hoppas

Ser ut som att det var en Bofinkshona tycker jag. Blir det en ny Casper av Ester tro?

2010-09-09 @ 21:21:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0