guldkryssning

åsså ny frilla..längre hår bara sådär =)

bussen och första ölen knäcktes 13.00 sen togs sista drinken 05.00 och det var fullt ös hela kvällen/natten...hade otroligt kul och natten avslutades med frukost buffe´sen sova i 3 timmar och jag var inte bakis..helt otroligt









igår lördag blev det en tripp till delsbo och hudik med pappa..kollade på en fin fin bil som jag ska köra nästa sommar =) och sen blev det höst cruising




nu är det söndag..har varit på min älskade buggkurs som jag fullkomligt älskar redan nu..jag vill bara ut å dansa! ska kika ut massa danser nu i höst..sitter hos hanna nu och har ätit middag, tjuvtränat bugg och sitter i soffan med kaffe och kaka..bra avslut på en bra helg!


Kommentarer
Postat av: maria b

VAD FINT GUMMAN

2010-09-05 @ 20:25:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0