2011

Ja nytt år nya möjligheter som man säger :)

Önskar att jag hade ro att skriva mer, utveckla argument eller lägga in bilder, jag gillar att läsa mina gamla inlägg så det är kul att ha kvar.


Nyår firades i vattjoms spa..god mat, trevligt gäng och gott att dricka.

 

Bästa nyårsbilden :)

Inför det här året vill jag mycket..jag vill ha en skön sommar, socialt umgänge med allt och alla, en vecka i Malung och mycket mer..Jag gillar inte att ha för höga förväntningar men ibland blir det så

Jag ska fortsätta dansa, hoppas på mer dans kvällar för mig emma och hanna, jag vill hitta mer inspiration till träning..det är kul men den finns inte där helt klockrent än.

Imorgon skriver jag teori prov på lastbil vilket jag hoppas att jag klarar av.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0